Změna marketingové a komunikační strategie státních vlastníků lesů v reakci na kůrovcovou kalamitu – Bc. Martin Zajíček
Bc. Martin Zajíček
Bakalářská práce
Změna marketingové a komunikační strategie státních vlastníků lesů v reakci na kůrovcovou kalamitu
Changes in the marketing and communication strategy of state forest owners in response to the bark beetle calamity
Anotace:
Bakalářská práce popisuje změny v marketingové a komunikační strategii státních vlastníků lesa v reakci na kůrovcovou kalamitu v roce 2019. Kalamita se rychle stala výrazným celospolečenským tématem a státní podniky Lesy České republiky a Vojenské lesy a statky musely aplikovat nové komunikační postupy. Teoretická část se věnuje základní teorii marketingu, přesněji marketingovým definicím, green marketingu …víceAbstract:
The bachelor thesis describes the changes in marketing and communication strategy of the state forest owners in response to the bark beetle calamity in 2019. The calamity became a serious public issue and the state enterprises, Czech Republic Forests (“CRF”) and Military Forests of Czech Republic (“MFCR”), whose function had been mainly economic, had to create and follow new marketing strategies. Teoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Nikola Chrenčíková Pařízková, Ph.D.
- Oponent: Miroslav Foret, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAJÍČEK, Martin. \textit{Změna marketingové a~komunikační strategie státních vlastníků lesů v~reakci na kůrovcovou kalamitu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/yi9fol/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
An Assessment of the State of Forests and Forestry in the Czech Republic with Respect to Criteria and Indicators of Sustainable Forest Management
Denisa Havlíková -
Alcathoe bat (Myotis alcathoe) in the Czech Republic: distributional status, roosting and feeding ecology
Radek LUČAN -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
The current state of research of the negative effects of psychotherapy in the Czech Republic
Ľuboš Chvála -
Archaeobotanical analyses of the cereals from the Aeneolithic site at Modřice (Czech Republic) on the perspective of the beginnings of cereal domestication in the Near East
Kateřina Mrkvičková -
Odrůstání výsadeb třešně ptačí (Prunus avium L.) na Lesní správě Velký Újezd - divize Lipník nad Bečvou, Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
Jiří Veverka -
Marketingová komunikace společnosti Vojenské lesy a statky ČR, s. p. divize Mimoň
Lenka Zvolánková -
Zhodnocení funkce systému zkusných a kontrolních ploch správy Vojenské lesy a statky divize Hořovice
Monika SVOBODOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva