Jindřich Jiráček

Bachelor's thesis

Analysis of emotional appeals in proposed online advertising

Analýza emocionálních apelů v navržené online reklamě
Abstract:
Obsahem této baklařské práce je analýza emocionálch apelů v navržené online reklamě. Provedení a vyhodnocení této analýzy je taktéž cílem práce. Předmětem teoretické části je literární rešerše, která se snaží shrnout poznatky ohledně reklamy, jejího vnímání, emocí a marketingové komunikace vysokých škol. Metodická část je založena na popisu metod, které byly použity pro sběr primárních dat. Objasňuje …more
Abstract:
The content of this bachelor thesis is an analysis of emotional appeals in proposed online advertising. The realization and evaluation of this analysis is also the aim of the work. The subject of the theoretical part is literary research, which tries to summarize the knowledge about advertising, it´s perception, emotions and marketing communication of the universities. The methodical part is based …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2018
  • Supervisor: Daria Gunina
  • Reader: Jiří Přibil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/73402