Analysis of emotional appeals in proposed online advertising – Jindřich Jiráček
Jindřich Jiráček
Bakalářská práce
Analysis of emotional appeals in proposed online advertising
Analýza emocionálních apelů v navržené online reklamě
Anotace:
Obsahem této baklařské práce je analýza emocionálch apelů v navržené online reklamě. Provedení a vyhodnocení této analýzy je taktéž cílem práce. Předmětem teoretické části je literární rešerše, která se snaží shrnout poznatky ohledně reklamy, jejího vnímání, emocí a marketingové komunikace vysokých škol. Metodická část je založena na popisu metod, které byly použity pro sběr primárních dat. Objasňuje …víceAbstract:
The content of this bachelor thesis is an analysis of emotional appeals in proposed online advertising. The realization and evaluation of this analysis is also the aim of the work. The subject of the theoretical part is literary research, which tries to summarize the knowledge about advertising, it´s perception, emotions and marketing communication of the universities. The methodical part is based …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73402
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Jiří Přibil
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73402
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Mirna Babović -
Online softwary projektového managementu - Optimalizace pro symfonický orchestr
Gabriela Vojtičková -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová -
Stereotypy v reklamě a jejich vliv na hodnocení produktu
Pavlína Valová