Mai Anh Nguyen
Bachelor's thesis
Online Marketing in Specific Industry
Online Marketing in Specific Industry
Abstract:
Hlavním cílem této práce je diskutovat o významu online marketingu v cestovním ruchu ao tom, jak měřit jeho efektivitu. Závod přivést značku do pozornosti zákazníků starými mediálními kanály je stále obtížnější. Měnící se technologie a chování spotřebitelů jsou tlakem na marketingová řešení. Poptávka po nových marketingových strategiích se stává nezbytnější než kdy jindy. Diplomová práce začíná teoretickou …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to discuss the importance of online marketing in the tourism industry and how to measure its effectiveness. The race to bring the brand to the attention of customers by the old media channels has become increasingly difficult. Changing technology and consumer behaviors have been the bundle of pressure for marketing solutions. The demand for new marketing strategies becomes …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/casy1/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Impact of Search Engine Optimization and Search Engine Marketing Channels on an Online Start-up Business
Daniel Stand -
Metody SEO (search engine optimisation) a SEM (search engine marketing) a jejich použití v českém online prostředí
Martin Kostelník -
Search Engine Optimization a Search Engine Marketing
Viktor Moravec -
Search Engine Marketing a Search Engine Optimization
Jan Šmidrkal -
Search Engine Oprimization a Search Engine Marketing
Pavel Stárek -
Implementace Search engine marketingu a předpoklady jeho efektivity
Oles Vasylyev -
Aplikace Search Engine Optimization a Search Engine Marketingu
Lukáš Zábranský -
The European Union and the Digital Agenda: Advancing EU Integration on a Digital Plane
Nikola Kožuljević