Návrh vytvoření internetových stránek centra pro indoor cycling – Bc. Lenka ŠUSTROVÁ
Bc. Lenka ŠUSTROVÁ
Bachelor's thesis
Návrh vytvoření internetových stránek centra pro indoor cycling
Establishment of the project of the website focused on the indoor cycling
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá zpracováním návrhu internetových stránek centra pro indoor cycling. Klíčové body této práce jsou problematika internet marketingu a tvorba efektivních webových stránek. Praktická část se opírá o komplexní analýzu trhu a metody projek-tového řízení. Hlavním cílem práce je vytvoření ideálního konceptu webových stránek.Abstract:
The bachelor thesis describes establishment of the project of the website focused on the indoor cycling. The key objectives of the thesis are questions about internet marketing and creation of effective websites. The practical part is supported by complex market research and methods of project management. The main goal of this paper work is to create ideal website concept.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zverejniť od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠUSTROVÁ, Lenka. Návrh vytvoření internetových stránek centra pro indoor cycling. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Marketing vybraného internetového start-up projektu
Emmanuel Khachatryan -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova -
Influencer marketing dětské a kojenecké výživy společnosti Nestlé v prostředí Instagramu
Nikola Korychová -
Internetový marketing vybrané společnosti
Linda Brůnová -
Analýza projektového řízení výstavby webové stránky
Ondřej Šraděja -
Webové stránky organizací jako nástroj k získávání nových pracovníků
Libor ŠEBEK -
Využití nástrojů projektového řízení při návrhu webových stránek
Jakub Kalita