Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby – Bohdana Semiusova
Bohdana Semiusova
Bakalářská práce
Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby
The impact of digitization on the marketing of service company
Anotace:
Bakalářská práce rozebírá hlavní vlivy, které akcelerovaly procesy digitalizace ve světě a jsou uplatňované v praxi i v České republice a u vybraných společností Tesco Stores ČR, a.s a Tesco UK a jejich hlavních konkurentů. Na základě výsledků realizovaného výzkumu bylo vyhodnoceno, jak procesy digitalizace ovlivňují marketingové aktivity těchto společností a byly navrženy další možnosti jejich využití …víceAbstract:
The bachelor's thesis analyses the main influences that accelerated digitization processes in the world and are applied in practice also in the Czech Republic and at selected companies Tesco Stores ČR, a.s. and Tesco UK and their main competitors. Based on the results of the conducted research, it was evaluated how digitalization processes affect the marketing activities of these companies and other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/p1o24/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
Využití porterova modelu v konkurenčním zpravodajství
Michal Struška -
Hodnocení míry závislosti při poskytování služeb sociální prevence v azylových domech pro matky s dětmi
Anna Mlynarčíková -
Vnímání poskytování služeb v závislosti věku uživatele ve středisku Samaritán
Nikola Novotná