Jan WILL

Bachelor's thesis

Závislost silových a vytrvalostních schopností u dětí mladšího školního věku.

Dependence of power and endurance skills at younger age school children.
Abstract:
Hlavním cílem bylo zjistit, zda existuje závislost mezi silovými a vytrvalostními schopnostmi u dětí mladšího školního věku. Pro potřeby našeho výzkumu jsme otestovali žáky prvních tříd Základní školy Jižní předměstí Rokycany. Výzkumu se zúčastnily celkem tři třídy v celkovém počtu padesát devět probandů. Z toho bylo dvacet šest dívek a třicet tři chlapců. Žáci byli ve věku od šesti do sedmi let. Potřebná …more
Abstract:
The main aim of the thesis is to state whether there is a relation between power and endurance abilities in children of younger school age. For the needs of our research we tested pupils in first grades of elementary schools in Jižní předměstí Rokycany. Three classrooms participated in total number of 59 participants, out of which 26 girls and 33 boys. The pupils were 6 or 7 years old. All needed data …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Václav Salcman, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

WILL, Jan. Závislost silových a vytrvalostních schopností u dětí mladšího školního věku.. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Physical Education and Sport

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.