Online strategie na sociálních sítích vybraného podniku – Bc. Daniela Králová
Bc. Daniela Králová
Diplomová práce
Online strategie na sociálních sítích vybraného podniku
Online Strategy on Social Media of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na komunikační strategii na sociálních sítích. Sociální sítě jsou populárním nástrojem marketingové komunikace a vyznačují se svým dynamicky měnícím se prostředím, flexibilitou a téměř okamžitou zpětnou vazbou od sledujících. Správně nastavenou marketingovou komunikační strategií dokáže firma oslovit velké množství potenciálních zákazníků, zajistit si kontinuální růst. Práce …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on communication strategy on social networks. Social networks are a popular marketing communication tool and are characterised by their dynamically growing environment, flexibility and almost immediate feedback from followers. With the right marketing communication strategy, the company can reach many potential customers and ensure continuous growth. The thesis focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Králová, Daniela. Online strategie na sociálních sítích vybraného podniku. Liberec, 2022. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
7. 5. 2022