Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y – Klára Prchalová
Klára Prchalová
Bakalářská práce
Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y
Perception of Humor in Television Advertising by Generation X and Generation Y
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním humoru v televizní reklamě generacemi X a Y. V práci jsou vymezeny základní oblasti týkající se tématu práce, jako reklama, její historie a formy, humor, humor v reklamě nebo pojem generace a charakteristika jednotlivých generací. Pomocí kvantitativního šetření je potom zjišťován vztah zástupců obou generací k televizní humorné reklamě, který je vzájemně porovnán …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on perception of humour by Generation X and Generation Y. It describes areas of advertising, its history and forms, definition of humour, humour in advertising and characteristics of generations. The realation of both generations to humour in television advertising is examinated by kvantitative research.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prchalová, Klára. Vnímání humoru v televizní reklamě generací X a generací Y. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komika a humor v reklame
Adriana Hrušková -
1. Teoretická část: Humor v současné fotografii 2. Praktická část:reprezentativní publikace: Výchovný tutorial volný výstavní soubor: Výchovný tutorial
Vendula Knopová -
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
Petr Krygel -
Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank
Gabriela Slezáčková -
Černý humor jako morální vada v TV reklamě
Dana Urbanovská -
Humor v reklamě
Viktória Fričová -
Humor v Reklamě
Adam Májek -
Využití a působení humoru v reklamě
Marian Obr