Možnosti a meze využití mezipodnikové spolupráce ke zvýšení konkurenční schopnosti podniku – Bc. Jiří Douda
Bc. Jiří Douda
Bakalářská práce
Možnosti a meze využití mezipodnikové spolupráce ke zvýšení konkurenční schopnosti podniku
Opportunities and limits to inter-company co-operation a s means of increasing competitive advantage of a company
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o mezipodnikové spolupráci České pošty, s. p. a Československé obchodní banky, a. s. V provedené SWOT analýze jsou analyzovány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby České pošty jako bankovního partnera. Práce se snaží porovnat dosahování strategických cílů bankovní spolupráce se skutečností a navrhuje kroky, které by měly vést k dosažení strategických cílů ve střednědobém …víceAbstract:
This study deals with inter-company cooperation of Česká pošta, s. p. and Československá obchodní banka, a. s. There are analysed strenghts, weaknesses, opportunities and threats of Česká pošta as a bank partner in SWOT analysis. This study tries to compare planned strategic goals of bank cooperation with reality and suggests steps, which should lead to reach strategic goals in medium-term horizont …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/plqyq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2007
- Vedoucí: Ing. Petr Smutný, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martin Jirmásek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok