Vnímání konfliktů na pracovišti z pohledu personalisty – Šárka Adamcová
Šárka Adamcová
Bakalářská práce
Vnímání konfliktů na pracovišti z pohledu personalisty
Perception of Conflicts in the Workplace from a Personalist's Perspective
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním konfliktů na pracovišti z pohledu personalisty. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část analyzuje konflikt v řadě jeho aspektů, vymezuje pojem a jeho vnímání z hlediska sociologického a z hlediska psychologického. Popisuje konflikt v pracovním procesu, jeho specifika, vliv hierarchie, uspořádání podniku a podniková kultura. Důležitou kapitolou je také …víceAbstract:
This bachelor work is occupying with perception of conflicts on workplace from the view of personalist. Work is divided in two parts. Theoretical part analyze conflict in many of its aspects, it defines term and its perception from the sociological viewpoint and from the psychological viewpoint. It describes conflict in working process, its specifics, influence of hierarchy, arrangment of company and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Zveřejnit od: 2. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Adamcová, Šárka. Vnímání konfliktů na pracovišti z pohledu personalisty. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře
Práce na příbuzné téma
-
Podniková kultura a její proměna
Martina VONDROVÁ -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Podniková komunikace ve službách
Denisa Jarošová -
Podniková kultura
Petra Nováková -
Kvalitativní výzkum e-learningu v prostředí současné firmy
Petr Janoch -
Kvalitativní výzkum trhu
Veronika Rezková -
Osobní úpadek – výzkum vlivu změn insolvenčního zákona na oddlužení nepodnikajících fyzických osob a na náklady podnikové sféry
Jan Kubálek -
Národní divadlo jako symbol národní identity: kvalitativní výzkum motivací spotřebitelů
Petra Kalhotková