Vliv stimulačního programu pro děti s vývojovou dysfázií na školní připravenost – Bc. Alena Štěpáníková
Bc. Alena Štěpáníková
Diplomová práce
Vliv stimulačního programu pro děti s vývojovou dysfázií na školní připravenost
Anotace:
Anotace ŠTĚPÁNÍKOVÁ, A.: Vliv stimulačního programu pro děti s vývojovou dysfázií na školní připravenost Klíčová slova: předškolní věk, školní zralost a připravenost, odklad školní docházky, deficity dílčích funkcí, vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností Diplomová práce se zabývá stimulací disharmonicky se rozvíjejících dětí předškolního věku. Je členěna do čtyř kapitol. První tři kapitoly …víceAbstract:
Annotation: ŠTĚPÁNÍKOVÁ, A : Der Einfluß eines Stimulationsprogrammes für Kinder mit Entwicklungsdysphasie auf Schulfähigkeit Schlüsslworte: Vorschulalter, Schulreife und Schulfähigkeit, Rückstellung der Schulpflicht, Defizite der Einzelfunktionen, Fortbildung von Kindern mit eingeschränkter Kommunikationsfähigkeit Die Diplomarbeit beschäftigt sich mit der Stimulation von sich disharmonisch entwickelnden …víceKlíčová slova
Klíčová slova/Schlüsslworte předškolní věk/Vorschulalter školní zralost a připravenost/Schulreife und Schulfähigkeit odklad školní docházky/Rückstellung der Schulpflicht deficity dílčích funkcí/Defizite der Einzelfunktionen vzdělávání dětí s narušenou komunikační schopností/Fortbildung von Kindern mit eingeschränkter Kommunikationsfähigkeit
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ew7bh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2006
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Možnosti podpory dětí s narušenou komunikační schopností s odkladem školní docházky z pohledu rodičů a pedagogů
Petra Klašková -
Asistenti pedagoga pracující s dětmi s poruchou autistického spektra v mateřských školách
Jitka Svobodová -
Individuální vzdělávání dětí s mentálním a kombinovaným postižením a spolupráce školského poradenského zařízení s rodinou
Gabriela PROCHÁZKOVÁ -
Využití pomůcek pro práci s dětmi s PAS v mateřské škole
Ester TYLEČKOVÁ -
Specifika práce učitele mateřské školy s dítětem s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Raková -
Sprachliche Interferenzen in der Kommunikation von Kindern mit dem tschechisch-deutschen Hintergrund
Barbora SKOTNICOVÁ