Potential of School Garden as a Learning Environment for the Topic of Vertebrates – Bc. Klára Foltýnová
Bc. Klára Foltýnová
Diplomová práce
Potential of School Garden as a Learning Environment for the Topic of Vertebrates
Potential of School Garden as a Learning Environment for the Topic of Vertebrates
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá potenciál školních zahrad jako výukového prostředí pro realizaci hodin biologie a přírodopisu na téma Obratlovci. Teoretická část práce obsahuje stručný přehled historie školních zahrad v ČR, Evropě a ve světě, legislativu chovu zvířat na školním pozemku, dostupnou metodiku, příslušné části RVP ZV zabývající se výukou mimo školní třídu, a v neposlední řadě shrnutí literárních …víceAbstract:
This diploma thesis examines the potential of school gardens as a teaching environment for biology and natural history lessons on the topic of vertebrates. The theoretical part provides a concise overview of the history of school gardens in the Czech Republic, Europe, and globally, the legislation concerning the keeping of animals on school grounds, available methodologies, relevant sections of the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h1p9y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2025
- Vedoucí: Ing. Radovan Smolinský, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy