Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o. – Bc. Petr Janský
Bc. Petr Janský
Diplomová práce
Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.
The importance of marketing for real estate agencies - marketing strategy of KOVA Reality ltd.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingu služeb v oblasti realitního zprostředkování se zaměřením na vztahový marketing. Cíle práce jsou následující: definovat specifika realitního trhu z pohledu marketingu, vyhodnotit efektivitu marketingové strategie, používaných marketingových nástrojů a vztahového marketingu vybrané realitní agentury. Součástí diplomové práce je vyhodnocení výsledků zákaznického dotazníkového …víceAbstract:
This diploma thesis is dedicated to Real Estate services marketing with focus on relationship marketing. The objectives of this paper are to define Real Estate market specifics from a marketing perspective and assess the effectiveness of marketing strategy, relationship marketing and marketing tools usage of a selected Real Estate. Part of the thesis are the results of a client questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hl6o0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Matoušková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANSKÝ, Petr. \textit{Význam marketingu pro realitní agentury - marketingová strategie společnosti KOVA Reality s.r.o.} Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/yj0otn/. [cit. 2024-04-18].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
Miroslav Mareš -
Zlepšování dodavatelsko - zákaznických vztahů
Vladimír Podzimek -
Měření a řízení výkonnosti firmy ve vztahu k zákazníkům
Soňa Kohoutová -
Projekt řízení zákaznických vztahů firmy v prostředí B2B
Ladislav BABUŠA -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
Jana Solčanská -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková