Bc. Jakub Havel

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu společnosti FAJN sekáč s.r.o. a následná formulace možných doporučení pro zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska marketingového mixu. Část praktická se věnuje popisu vybrané společnosti a zkoumání stávajícího marketingového mixu. V této části jsou využity jak volně dostupné sekundární data, tak primární data …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of FAJN sekáč s.r.o. and then to formulate possible recommendations for improvement. The theoretical part describes the theoretical background of the marketing mix. The practical part is devoted to the description of the selected company and the examination of the current marketing mix. In this part, both freely available secondary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/sf0vt/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Natálie Maršálková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné