Bc. Jakub Havel
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing Mix of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu společnosti FAJN sekáč s.r.o. a následná formulace možných doporučení pro zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska marketingového mixu. Část praktická se věnuje popisu vybrané společnosti a zkoumání stávajícího marketingového mixu. V této části jsou využity jak volně dostupné sekundární data, tak primární data …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of FAJN sekáč s.r.o. and then to formulate possible recommendations for improvement. The theoretical part describes the theoretical background of the marketing mix. The practical part is devoted to the description of the selected company and the examination of the current marketing mix. In this part, both freely available secondary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/sf0vt/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Reader: Ing. Natálie Maršálková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová