Bc. Jakub Havel

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing Mix of the Selected Company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu společnosti FAJN sekáč s.r.o. a následná formulace možných doporučení pro zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska marketingového mixu. Část praktická se věnuje popisu vybrané společnosti a zkoumání stávajícího marketingového mixu. V této části jsou využity jak volně dostupné sekundární data, tak primární data …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of FAJN sekáč s.r.o. and then to formulate possible recommendations for improvement. The theoretical part describes the theoretical background of the marketing mix. The practical part is devoted to the description of the selected company and the examination of the current marketing mix. In this part, both freely available secondary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Natálie Maršálková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné