Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Jakub Havel
Bc. Jakub Havel
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing Mix of the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného marketingového mixu společnosti FAJN sekáč s.r.o. a následná formulace možných doporučení pro zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska marketingového mixu. Část praktická se věnuje popisu vybrané společnosti a zkoumání stávajícího marketingového mixu. V této části jsou využity jak volně dostupné sekundární data, tak primární data …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the current marketing mix of FAJN sekáč s.r.o. and then to formulate possible recommendations for improvement. The theoretical part describes the theoretical background of the marketing mix. The practical part is devoted to the description of the selected company and the examination of the current marketing mix. In this part, both freely available secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/sf0vt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Natálie Maršálková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová