Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena) – Jana Heralová
Jana Heralová
Bakalářská práce
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Anotace:
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2066
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2007
- Vedoucí: Jitka Nesnídalová
- Oponent: Jitka Nesnídalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2066
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová