Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena) – Jana Heralová
Jana Heralová
Bachelor's thesis
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Abstract:
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2066
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2007
- Supervisor: Jitka Nesnídalová
- Reader: Jitka Nesnídalová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2066
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová -
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena)
Jana Heralová