Jana Heralová

Bachelor's thesis

Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)

Abstract:
Práce je rozdělena na dvě části.První část je teoretická a druhá část je praktická.V teoretické části jsou zahrnuty pojmy marketing, marketingové koncepce, marketingový mix. Praktická část obsahuje pojmy charaktestika firmy Medin a.s., sortiment firmy, produkt, cena, porovnání firmy Medin a.s. s konkurencí.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2007
  • Supervisor: Jitka Nesnídalová
  • Reader: Jitka Nesnídalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2066

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management

Theses on a related topic