Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s. – Vojtěch Štembera
Vojtěch Štembera
Bachelor's thesis
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Suggestions for improving the marketing communication of Internet Mall, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce rozebírá o internetovém obchodu Mall.cz a jeho hlavní charakteristiky, zejména pak marketingovou komunikaci, specificky o Mall.cz, a který porovnává s konkurenčními tuzemskými e shopy Mironet, CZC a Datart. Toto porovnání, výsledky dotazníkového šetření i vlastní doporučení autora práce je součástí návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu Mall.cz.Abstract:
This bachelor thesis discusses the Mall.cz online store and its main characteristics, especially marketing communication, specifically about Mall.cz, and compares it with competing domestic e shops Mironet, CZC and Datart. This comparison, the results of the questionnaire survey and the author's own recommendations are part of a proposal to increase the competitiveness of the Mall.cz online store.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/syhkt/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2023
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTEMBERA, Vojtěch. \textit{Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/yj9f3k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Enterprise Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev