Problémy žáků s přechodem neúplné základní školy na plně organizovanou základní školu – Bc. Irena KOŠÁRKOVÁ
Bc. Irena KOŠÁRKOVÁ
Master's thesis
Problémy žáků s přechodem neúplné základní školy na plně organizovanou základní školu
Problems with the transition of pupils incomplete primary school to a fully organized primary school.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na problémy školního vzdělávání u dětí mladšího školního věku při přechodu z neúplné základní školy na plně organizovanou základní školu. Všímá si problému rozdílnosti školních vzdělávacích programů,úspěšnosti žáků a jejich připravenosti na přechod do nové školy. Ve výzkumném šetření využívá metody dotazníku a řízeného interview.Abstract:
Dissertation is focused on problems with school education for children of primary school in the transition from incomplete elementary school to a fully organized elementary school. Concentrate on problems with divergence of educational programs, achievement pupils and their state of readiness for transition to a new school. In research are used methods of questionnaire and interview.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014
Accessible from:: 14. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. PaedDr. Václav Klapal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOŠÁRKOVÁ, Irena. \textit{Problémy žáků s přechodem neúplné základní školy na plně organizovanou základní školu}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/yjbs6i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOŠÁRKOVÁ, Irena. Problémy žáků s přechodem neúplné základní školy na plně organizovanou základní školu. Olomouc, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Přechod žáků z málotřídní na úplnou školu z pohledu rodičů
Michaela Kriegsmannová -
Přechod z 1. na 2. stupeň základní školy jako jeden z klíčových problémů školního vzdělávání
Jarmila MACHÁČKOVÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod žáků z MŠ do malotřídní školy
Soňa Málová -
Příčiny přechodu žáků z běžné ZŠ na ZŠ a Praktickou školu v Pardubicích
Simona Lyspuch -
Rozvíjení geometrické představivosti žáků primární školy prostřednictvím manipulativních činností
Dana Augustýnová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights