Možnosti inovací ve vybraném kulturním zařízení – Bc. et BcA. Kristýna NOVOTNÁ
Bc. et BcA. Kristýna NOVOTNÁ
Master's thesis
Možnosti inovací ve vybraném kulturním zařízení
Possibilities of innovation in selected cultural object
Abstract:
První část práce je zaměřena na popis specifik podnikání v kultuře, rozdělení typů inovaci a na možnosti financování kulturních aktivit. V druhé části práce je představen kulturní objekt Kino Ševětín, jeho historie, marketingová komunikace, potencionální zákazníci. Dále je zde popsána situační analýza, ze které vyplyne technická, strategicka i produktová inovace. Následně jsou popsány možnosti financování …moreAbstract:
The first part of the thesis is focused on the description of the specifics of business in culture, the division of types of innovation and the possibilities of financing cultural activities. In the second part of the thesis, the cultural object Kino Ševětín, its history, marketing communication, potential customers are introduced. Furthermore, there is described the situational analysis, which results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jaroslav Šetek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÁ, Kristýna. \textit{Možnosti inovací ve vybraném kulturním zařízení}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/yji676/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÁ, Kristýna. Možnosti inovací ve vybraném kulturním zařízení. Č. Budějovice, 2019. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Možnosti využití způsobu marketingové komunikace firmy Sage ve Spojeném království pro českou pobočku
Jan Řehák -
Komplexní produkt destinace Cheb a možnosti jeho marketingové komunikace
Karolína Nováčková -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Adéla Vaisová -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights