Ing. Bc. Kateřina KRAJÍČKOVÁ

Bakalářská práce

Možnosti a meze pedagogické diagnostiky žáka

The Potential and Limits of Pedagogical Diagnostics
Anotace:
Tato bakalářská práce obsahuje charakteristiku pedagogické diagnostiky žáka (vymezení pojmů, obsah, klasifikaci, rysy, etapy a metody pedagogicko diagnostického procesu) a z ní vyplývající možnosti a meze pedagogické diagnostiky. Cílem práce je popsat pedagogickou diagnostiku a ukázat její praktické použití využitím individuálního vzdělávacího programu a pomocí dotazníku pro pedagogy primární školy …více
Abstract:
This thesis is focused on Pedagogical diagnostics, its subject, methods. Aim is to describe pedagogical diagnostics and show its practical application using the individual educational program and through a questionnaire for primary school educators decipher the potential and limits of pedagogical diagnostics.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 17477

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Ivana Poledňová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KRAJÍČKOVÁ, Kateřina. Možnosti a meze pedagogické diagnostiky žáka. Brno, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 07. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika