Poštovní spořitelna - značka ČSOB, a. s. – Michaela ŽOČKOVÁ
Michaela ŽOČKOVÁ
Bakalářská práce
Poštovní spořitelna - značka ČSOB, a. s.
Postal Savings Bank as the brand of ČSOB, a. s.
Anotace:
Tato bakalářská práce na téma "Poštovní spořitelna - značka ČSOB, a. s." se zabývá změnou obchodní značky Poštovní spořitelna. Cílem této práce je posoudit povědomí o značce Poštovní spořitelna po rebrandingu 1. 4. 2010. Práce obsahuje teoretickou část, která se zaměřuje na problematiku marketingu služeb, marketingu finančních služeb a brandingu. Praktická část bakalářské práce popisuje Českou poštu …víceAbstract:
This thesis on "Postal Savings Bank as the brand of ČSOB" deals with the rebranding in Postal Savings Bank. This thesis is aimed to evaluate Postal Savings Bank brand awareness after the rebranding on 1 April 2010. The thesis includes a theoretical part, which aims at marketing, marketing of financial services and branding. The practical part describes the Czech Post, the Czechoslovak Trade Bank, Postal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽOČKOVÁ, Michaela. Poštovní spořitelna - značka ČSOB, a. s.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Československá obchodní banka, a. s.
Aneta Jiroutková -
Plánování a řízení projektu ve firmě Československá obchodní banka, a. s.
Vladimír Beneš -
Československá obchodní banka v letech 1964 - 1989
Petra Podlipská -
Zhodnocení finanční situace vybrané banky/bank na bázi účetních výkazů
Radek Cvešpr -
Motivační program v Československé obchodní bance během koronaviru
Daniela Musilová -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing finančních služeb v oblasti finančního poradenství
Petr Hosnedl -
Bankovní marketing
Soňa Bartáková