Firemní logo, jeho význam a vliv na úspěšnost firmy – Lenka Tritová
Lenka Tritová
Bakalářská práce
Firemní logo, jeho význam a vliv na úspěšnost firmy
Corporate logo, importance and influance on fruitfulness of the firm
Anotace:
Svou bakalářskou práci s názvem Firemní logo, jeho význam a vliv na úspěšnost firmy jsem rozdělila do dvou hlavních částí. Teoretická část pojednává o tvorbě loga a praktická část pak o redesignu loga cestovní agentury Strakotour, což byla také hlavní náplň celé práce.Abstract:
I allocated my bachelory labor "Corporate logo, importance and influance on fruitfulness of the firm" into two parts. Theoretical part is about logo's creation and practical part is about logo's redesign. And mainly aim of the whole labor was a logo's redesign of travel agency Strakotour.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/13524
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Petra Hauptová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/13524
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
Ondřej Kopřiva -
Firemní logo a jeho inovace
Lenka Tritová -
Corporate identity v rodinnom podniku
Michal Cerulík