Nikola MÁLKOVÁ
Bachelor's thesis
Postoje seniorů k televizní reklamě
Senior´s attitudes to the television commercial
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit postoje seniorů k televizní reklamě. Provedení místního šetření v Ústí nad Labem a v Žabovřeskách nad Ohří a následné srovnání výsledků šetření na malé vesnici a ve větším městě. V teoretické části, vypracované na základě odborné literatury, jsou popsány a vymezeny základní pojmy, potřebné k porozumění dané problematice, jako jsou reklama, televizní reklama, senior …moreAbstract:
The aim of this bachelor´s thesis is to find out the attitude of seniors with regard to the advertisements in television. The research is held in Usti nad Labem and Zabovresky nad Ohri and the results are evaluated according to division between small and larger town. The theoretical part is based upon the specific related literature sources in order to determine and describe the basic terminology needed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Hana Jírová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÁLKOVÁ, Nikola. \textit{Postoje seniorů k televizní reklamě}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2014. Available from: https://theses.cz/id/yjxggg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÁLKOVÁ, Nikola. Postoje seniorů k televizní reklamě. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti
Lukáš Lakomý -
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
Tomáš Ulrich -
Postoje seniorů k výši důchodů (analýza dat z dotazníkového šetření)
Klára Neubertová -
Postoje seniorů k muslimům
Michaela Havlíčková -
Postoje seniorů k osobám se zdravotním postižením a znevýhodněním
Jana Chalupová -
Postoje seniorů ke vzdělávání v oblasti informačních a komunikačních technologií
Klára Rybenská -
Zkušenosti, názory a postoje seniorů k užívání konopí
Anna Rudolfová -
Analýza a postoje seniorů v pobytovém zařízení během pandemie Covid 19
Jana FRANKOVÁ