Implementace hry pro OS Android - Člověče nezlob se – Adam Špánik
Adam Špánik
Bakalářská práce
Implementace hry pro OS Android - Člověče nezlob se
Android - Ludo Game
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zaměřit se na vývoj herních aplikací pro mobilní telefony Android pro jeden a více mobilů spojených přes bluetooth nebo wifi. Aplikace bude navrhnuta na základě rešerše současného stavu vývoje herních aplikací, se zaměřením na hru „Člověče nezlob se“. Aplikace bude následně publikována na obchod Google Play, pro otestování hratelnosti vytvořené aplikace. V závěru práce …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to focus upon the development of game applications for Android smartphones using a single and multiple number of devices connected either via bluetooth or wifi. A design of the application will be based on a research of the contemporary game development state which focuses on the game „Ludo“. A subsequent distribution of the application oriented at testing the gameplay …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106092
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Jakub Štolfa
- Oponent: David Ježek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPÁNIK, Adam. \textit{Implementace hry pro OS Android - Člověče nezlob se}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/yjz2qr/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Má člověče nezlob se výherní strategii?
Petr Konvalinka -
Síťová hra "člověče, nezlob se!"
Adam DOHNAL -
Využitelnost rozšířené reality při hraní deskové hry se simulovaným protihráčem
Luděk Naiman -
Herní aplikace pro muzea a knihovny
Magdaléna Filipi -
Blender Game Engine a jeho aplikace
Michael ŽÍDEK -
Komparace aplikací služby Google Play rozvíjejících předčtenářskou gramotnost
Jiří Horák -
Vydávání multiplatformní aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play
Lucie Pokorná -
Vývoj komunitní mobilní aplikace z prostředí gastronomie pro platformu Google Android
Marek Osvald