Rebranding značky Royal Crown Cola – Barbora Talknerová
Barbora Talknerová
Diplomová práce
Rebranding značky Royal Crown Cola
Rebranding of the brand Royal Crown Cola
Anotace:
Cílem diplomové práce je analyzovat rebranding značky Royal Crown Cola a na základě atributů úspěšné značky, které jsou definovány v teoretické části, zhodnotit, jestli byl rebranding značky úspěšný a jakým způsobem je vnímána značka spotřebiteli. K dosažení cíle byly využity metody analýzy sekundárních dat poskytnutých společností Kofola Československo spolu s kvantitativním výzkumem spotřebitelů …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the rebranding of the Royal Crown Cola brand and, on the basis of the attributes of a successful brand, which are defined in the theoretical part, evaluate, whether the brand rebranding was successful and how the brand is perceived by consumers. To achieve the goal, the methods of analysis of secondary data provided by Kofola Czechoslovakia company and quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80432
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Štička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80432
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov