Barbora Talknerová

Master's thesis

Rebranding značky Royal Crown Cola

Rebranding of the brand Royal Crown Cola
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat rebranding značky Royal Crown Cola a na základě atributů úspěšné značky, které jsou definovány v teoretické části, zhodnotit, jestli byl rebranding značky úspěšný a jakým způsobem je vnímána značka spotřebiteli. K dosažení cíle byly využity metody analýzy sekundárních dat poskytnutých společností Kofola Československo spolu s kvantitativním výzkumem spotřebitelů …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the rebranding of the Royal Crown Cola brand and, on the basis of the attributes of a successful brand, which are defined in the theoretical part, evaluate, whether the brand rebranding was successful and how the brand is perceived by consumers. To achieve the goal, the methods of analysis of secondary data provided by Kofola Czechoslovakia company and quantitative …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 10. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Štička

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80432