Ing. Lucie Marečková

Diplomová práce

Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.

Promotion Mix of GORDIC s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zanalyzovat současný komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o. a posoudit účinnost vybraného prvku, kterým je odborný firemní bulletin GORINFO. První část diplomové práce je teoreticky zaměřená na hlavní specifika marketingové komunikace, samotný komunikační mix a nejdůležitější pojmy týkající se marketingového výzkumu a statistických metod vyhodnocení získaných dat. V …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the current promotion mix of GORDIC s.r.o. and assess the effectiveness of the company bulletin called GORINFO. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The former focuses on marketing communication, promotion mix, and the most important terms relating to market research and statistical methods of data evaluation. The latter contains a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Marečková, Lucie. Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN