Martin Hejhal

Bakalářská práce

Sociální identita tovaryšů Dobrých čajoven

Social identity of employees in Dobrá čajovna
Anotace:
Práce se zabývá existencí a charakterem identity tovaryšů Dobrých čajoven.Zkoumá se její provázanost s ostatními čajovnami v síti,tema sdílené kultury, genderu a specifická "slavnost" tovaryšů,tzv. tovaryšský slet.
Abstract:
The study focuses on existension and character of identity of Dobrá čajovna's employees. The study inquires into complementarity of tearooms in theirs net, common identity, gender and specific festivity called "journeymen rally".
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Tereza Hyánková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hejhal, Martin. Sociální identita tovaryšů Dobrých čajoven. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie

Práce na příbuzné téma