Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s. r. o. s využitím projektového managementu podle IPMA – Ing. Jitka MOTÝLOVÁ
Ing. Jitka MOTÝLOVÁ
Diplomová práce
Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s. r. o. s využitím projektového managementu podle IPMA
Project of merchandising for the company Microsoft Ltd. using the IPMA project management approach
Anotace:
Tato předložená diplomová práce pojednává o projektu merchandisingu společnosti Microsoft, s. r. o. s využitím projektového managementu podle IPMA. Teoretická část popisuje 2 oblasti. První z nich je oblast merchandisingu a tématika s merchandisingem související, druhá oblast je oblast projektového managementu podle standardů IPMA. Na teoretickou část navazuje část praktická, která se věnuje analýze …víceAbstract:
Presented diploma thesis is disserting on the merchandising project of the company Microsoft Ltd. using the IPMA project management. Theoretical part describes two areas. First part scopes on merchandising and the topics related to it followed by the second part with the IPMA standards project management. The practical part is aiming at the analysis of the merchandising in the Microsoft Ltd. The merchandising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
16233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MOTÝLOVÁ, Jitka. \textit{Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s. r. o. s využitím projektového managementu podle IPMA}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ykmyx4/.
Jak správně citovat práci
MOTÝLOVÁ, Jitka. Projekt merchandisingu společnosti Microsoft, s. r. o. s využitím projektového managementu podle IPMA. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace procesů v projektovém řízení ve vybrané společnosti.
Adéla Fabiánová -
Projektové řízení ve zvolené společnosti působící v sektoru IT
Vladyslava Kostenko -
Uplatnění moderních metod projektového managementu v praxi
Lenka Mannová -
Komunikace na místě prodeje ve vybrané obchodní organizaci
Zhanna Pogorelova -
Aktivity formy podpory prodeje konkrétní obchodní společnosti
Kristina Šrainová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Natálie Spáčilová -
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Karel Neugebauer