Testování a analýza UX designu výukové aplikace pro VR Biomes – Bc. Martina Střechová
Bc. Martina Střechová
Bakalářská práce
Testování a analýza UX designu výukové aplikace pro VR Biomes
Testing and Analysis of UX Design of the Educational Application for VR Biomes
Anotace:
Tato práce se zabývá designem uživatelského zážitku (UX) vzdělávací aplikace pro virtuální realitu (VR), Biomes. V teoretické části je představena a vymezena technolo-gie virtuální reality a její specifika při použití ve vzdělávání. Praktická část práce je zaměřena na hodnocení prvků UX designu dané aplikace. Prostřednictvím kombinace uživatelského testování a fenomenologické analýzy získaných dat …víceAbstract:
This thesis focuses on the user experience (UX) design of an educational virtual reali-ty (VR) application, Biomes. The theoretical part introduces and defines the VR tech-nology and its specifics when used in education. The practical part of the thesis fo-cuses on the evaluation of the UX design elements of the application. Through a com-bination of user testing and phenomenological analysis of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/skuhm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Jochecová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Výuková aplikace fyziky ve virtuální realitě
Klára Konopásková -
Tvorba mobilní aplikace pro zobrazení sférických fotografií ve virtuální realitě
František VÁŇA -
Webová aplikace pro tvorbu a distribuci interaktivního vzdělávacího obsahu
Vladyslav Malynych -
Design analytických metrik jako výstup kolaborativní imerzivní virtuální reality zaměřené na vzdělávací procesy
Jan Fitz -
Využití virtuální reality v knihovnách
Anna Dohnálková -
Cognitive and Social Characteristics of Collaborative Learning in Immersive Virtual Reality
Michal Sedlák