Hana LISECOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce

Marketing strategy as a tool to revive the village center
Anotace:
Bakalářská práce ? Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce? pojednává o možnostech rozvoje centra obce. Jejím cílem je zhodnotit možnosti a navrhnout základní body marketingové strategie rozvoje centra obce Ústí nad Labem. Práce je celkem rozdělena do třech tematických celků. První dvě části jsou podložené odbornou literaturou. V úvodní části je popsána stručná historie vývoje měst …více
Abstract:
The bachelor thesis ?Marketing strategy as a tool to revive the village center? discuss possibilities of urban center development. The target of thesis is to evaluate possibilities and propose main points of marketing strategy for development of Ústí nad Labem urban center. The thesis is divided into three units. The first two of them are literature-based. In the opening part is described brief history …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petra Olšová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LISECOVÁ, Hana. Marketingová strategie jako nástroj oživení centra obce. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická