Spotřebitelské preference při nákupu mléka – Šimon Kuba
Šimon Kuba
Bachelor's thesis
Spotřebitelské preference při nákupu mléka
Consumer preference when buying milk
Anotácia:
Tato bakalářská práce „Spotřebitelské preference při nákupu mléka“ se zabývá, prostřednictvím dotazníkového šetření, nákupním a spotřebním chováním občanů, kteří žijí na území České republiky. Teoretická část pojednává o základních informacích týkajících se mléka, spotřebitele, spotřebitelského chování, procesu rozhodování a zmapování trhu s mlékem. Ve vlastní práci jsou rozebrány výsledky dotazníkového …viacAbstract:
This Bachelor thesis “Consumer Preferences when Buying Milk” aims to evaluate consumer behaviour of Czech citizens when buying milk. The approach is performed through the use of questionnaire survey across the Czech Republic. General information concerning milk, consumer and his behaviour, buying decision process as well as Czech market of milk is discussed in theoretical part. Results concerning issue …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské preference při nákupu piva dobrušského pivovaru
Jakub Holeček -
Spotřebitelské preference při nákupu pečiva
Kristýna Habartová -
Spotřebitelské preference při nákupu kávy
Lucie Krejčová -
Preference zákazníků při nakupování ve velkoformátových typech prodejen MO (hypermarket, diskont, supermarket apod.) v komparaci s nakupováním v malých prodejnách
Michael Černohouz -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede
Názov
Vložil
Vložené
Práva