Výchovně léčebný režim ve výchovném ústavu v Žulové – Daniel Vávra
Daniel Vávra
Bachelor's thesis
Výchovně léčebný režim ve výchovném ústavu v Žulové
Anotácia:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vysvětlením základním pojmů v oblasti ústavní výchovy, ochranné výchovy, předběžného opatření, poruchami chování a metodami a prostředky reedukační práce. V praktické části se zaměřuje na výchovně léčebný režim u chlapců ve Výchovném ústavu, střední škole a školní jídelně v Žulové, výchovně léčebné terapie používané v tomto ústavu a přípravu chlapců na …viacAbstract:
In the theoretical part, the bachelor's thesis explains basic concepts in the field of institutional education, protective education, preventive measures, behavioral disorders and methods and means of re-educational work. The practical part focuses on the educational treatment regime for boys in the Educational Institute, secondary school and school canteen in Žulová, the remedial therapies used in …viacKľúčové slová
Dětský domov diagnostický ústav chování antisociální chování asociální chování disociální ochranná výchova předběžné opatření reedukace reedukační terapie ústavní výchova výchovný ústav. Asocial behavior antisocial behavior children's home diagnostic institute dissocial behavior educational institution institutional preliminary measures protective education re-education re-education therapy.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/e1hi5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
- Vedúci: PhDr. Alois Daněk, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Eva Šotolová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Special education / Special education
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující vznik asociálního chování u adolescentních dívek ve výchovném ústavu
Lucie CHYTKOVÁ -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Systematické umělecké vzdělávání jako forma reedukace specifických poruch učení a chování
Aleš Kratochvíl -
Rizikové chování dětí z dětského diagnostického ústavu
Martin Svoboda -
Školní družina a děti vykazující projevy disociálního chování
Alena Sedláčková