Databáze emočních prvků v reklamě – Bc. Filip Hlaváček
Bc. Filip Hlaváček
Diplomová práce
Databáze emočních prvků v reklamě
The database of emotional elements in the advertising
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice emočních prvků v reklamě. Snaží se tyto prvky obecněji postihnout a strukturovat je do kategorií databáze dle reflexe jejich působení v reklamním sdělení. Předpokladem je tedy zpracování databáze emočních prvků a jejich ověření v aplikační části práce. Realizace průzkumu ve formě neuromarketingového šetření spočívá v monitoringu psychofyziologických reakcí respondentů …víceAbstract:
The Diploma thesis deals with the issue of emotional elements in the advertisement. It tries to describe these elements and structure them into categories according to the database reflection of their work in the advertisement. The assumption is thus the processing of the database of emotional elements and their verification in the application part. Implementation of research in the form of neuromarketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jgcg8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etika a reklama
Gabriela Budilová -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
Využití typologie osobnosti v emočním marketingu
Magdaléna Zachová