Bc. Filip Hlaváček

Diplomová práce

Databáze emočních prvků v reklamě

The database of emotional elements in the advertising
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice emočních prvků v reklamě. Snaží se tyto prvky obecněji postihnout a strukturovat je do kategorií databáze dle reflexe jejich působení v reklamním sdělení. Předpokladem je tedy zpracování databáze emočních prvků a jejich ověření v aplikační části práce. Realizace průzkumu ve formě neuromarketingového šetření spočívá v monitoringu psychofyziologických reakcí respondentů …více
Abstract:
The Diploma thesis deals with the issue of emotional elements in the advertisement. It tries to describe these elements and structure them into categories according to the database reflection of their work in the advertisement. The assumption is thus the processing of the database of emotional elements and their verification in the application part. Implementation of research in the form of neuromarketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma