Organizační formy ve výuce anglického jazyka – Bc. Kateřina BÍLKOVÁ
Bc. Kateřina BÍLKOVÁ
Master's thesis
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Organizational Forms in English Language Class
Abstract:
This graduate thesis is concerned with the topic of organizational forms in English language class and consists of two main parts, theoretical and practical one. The theoretical background provides the reader cohesive information concerning organizational forms with respect to classroom management. Four main types of organizational forms are selected and further elaborated, specifically whole-class …moreAbstract:
Diplomová práce se zabývá tématem organizačních forem ve výuce anglického jazyka a je rozdělena na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretická část poskytuje čtenáři fundované informace týkající se organizačních forem s ohledem na organizaci třídy. Jsou zde vybrány a déle rozpracovány čtyři hlavní organizační formy: frontální výuka, samostatná práce, práce ve dvojici a práce ve skupině …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍLKOVÁ, Kateřina. Organizační formy ve výuce anglického jazyka. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / AJ-NJ
Theses on a related topic
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ -
Porovnání efektivity frontální a projektové organizační formy výuky
Vendula PAVLÍKOVÁ