Michal KOSŤUN
Bachelor's thesis
Prodejní strategie společnosti DuPont
DuPont sales strategy
Abstract:
Předložená bakalářská práce s názvem ?Prodejní strategie společnosti DuPont? analyzuje prodejní strategii a mezinárodní marketing produktové řady práškových barev Alesta?, která se používá na průmyslovou vnitřní i vnější povrchovou úpravu materiálů. Hlavní metodou zde použitou je situační analýza, díky níž autor popisuje konkrétní trhy, vyhodnocuje vnitřní i vnější prostředí firmy, a provádí analýzu …moreAbstract:
The bachelor thesis entitled "DuPont sales strategy" analyses sales strategy and international marketing of powder coatings products group Alesta?, which is used for industrial interior and exterior finish materials. The main method used here is a situation analysis, through which the author describes specific markets, evaluates internal and external environment of the company and analysing competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOSŤUN, Michal. Prodejní strategie společnosti DuPont. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Jasmína Fojtíková -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Elizaveta Filina -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Tereza Švorcová -
Segmentace trhu leteckých společností
Adam Čadek -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili