Using Stories in Teaching English to Young Learners – Bc. Lucie Žigárdyová
Bc. Lucie Žigárdyová
Bachelor's thesis
Using Stories in Teaching English to Young Learners
Using Stories in Teaching English to Young Learners
Abstract:
Tato práce popisuje teoretické pozadí metod zabývajících se využitím příběhu při výuce anglického jazyka dětí mladšího školního věku. Teorie je rozpracovaná v souboru příprav na výuku, které jsou součástí praktické části.Abstract:
This thesis describes theoretical background of storytelling methods which can be used in English language teaching to young children. The theory is developed in the set of lesson plans which is a base of the theoretical part.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jhv4m/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2006
- Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Foreign Languages - English