Bc. Lucie Žigárdyová

Bachelor's thesis

Using Stories in Teaching English to Young Learners

Using Stories in Teaching English to Young Learners
Abstract:
Tato práce popisuje teoretické pozadí metod zabývajících se využitím příběhu při výuce anglického jazyka dětí mladšího školního věku. Teorie je rozpracovaná v souboru příprav na výuku, které jsou součástí praktické části.
Abstract:
This thesis describes theoretical background of storytelling methods which can be used in English language teaching to young children. The theory is developed in the set of lesson plans which is a base of the theoretical part.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2006

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2006
  • Supervisor: Mgr. Naděžda Vojtková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Foreign Languages - English

Theses on a related topic