The CLIL method in international eTwinning Project – Bc. Pavla ARCHER
Bc. Pavla ARCHER
Master's thesis
The CLIL method in international eTwinning Project
The CLIL method in international eTwinning project
Abstract:
This Diploma thesis explores the usage of CLIL in eTwinning projects and the development of key competences during such projects. It consists of two parts: theoretical and practical. The theoretical part focuses on the definition CLIL method, international projects and eTwinning including their advantages and disadvantages. The analysis includes the development of key competences during eTwinning projects …viacAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím metody CLIL (Content and Language Integrated Learning) v projektech eTwinning a rozvojem klíčových kompetencí během těchto projektů. Skládá se ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část se zaměřuje na definici metody CLIL, mezinárodní projekty a eTwinning, včetně jejich výhod a nevýhod. Analýza zahrnuje rozvoj klíčových kompetencí během projektů eTwinning …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ARCHER, Pavla. The CLIL method in international eTwinning Project. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching English for Lower Secondary Schools / Teaching English for Lower Secondary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Kompetence vedení lidí v praxi projektových manažerů
Zuzana STEINEROVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Distanční výuka na základní škole z pohledu žáků, učitelů a rodičů.
Kristýna Fojtů -
Distanční výuka pohledem učitelů, žáků a rodičů: případová studie vybrané základní školy
Jana Dvořáková -
Výuka angličtiny na základní škole a jazyková politika českého státu
Veronika Lukešová -
Distanční výuka dějepisu na druhém stupni základní školy
Michal Mojžíš -
Tandemová výuka na 1. stupni základní školy
Markéta Vroblová -
Projektová metoda eTwinning ve výuce anglického jazyka
Aranka SOCHOROVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2023