Gabriela Tilkeridisová

Master's thesis

Analýza vybraného konceptu marketingové strategie společnosti Benzina

Analysis of marketing strategy of chosen concept by company Benzina
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií konceptu Stop Cafe, který byl vytvořen společností Benzina. Cílem této práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii tohoto konceptu a navrhnout doporučení na zlepšení, která vycházejí ze zpracovaných marketingových analýz a z vlastního dotazníkového šetření. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingu, vybraným marketingovým tématům …more
Abstract:
This master thesis deals with marketing strategy of concept Stop Cafe which was created by company Benzina. The aim of this thesis is to analyze the current marketing strategy of this concept and to propose recommendations for improvements based on processed marketing analyzes and own questionnaire survey. The theoretical part is dedicated to the characteristics of marketing, selected marketing topics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2020
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79241

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod