Gabriela Tilkeridisová

Diplomová práce

Analýza vybraného konceptu marketingové strategie společnosti Benzina

Analysis of marketing strategy of chosen concept by company Benzina
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií konceptu Stop Cafe, který byl vytvořen společností Benzina. Cílem této práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii tohoto konceptu a navrhnout doporučení na zlepšení, která vycházejí ze zpracovaných marketingových analýz a z vlastního dotazníkového šetření. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingu, vybraným marketingovým tématům …více
Abstract:
This master thesis deals with marketing strategy of concept Stop Cafe which was created by company Benzina. The aim of this thesis is to analyze the current marketing strategy of this concept and to propose recommendations for improvements based on processed marketing analyzes and own questionnaire survey. The theoretical part is dedicated to the characteristics of marketing, selected marketing topics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79241

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod