Analýza vybraného konceptu marketingové strategie společnosti Benzina – Gabriela Tilkeridisová
Gabriela Tilkeridisová
Diplomová práce
Analýza vybraného konceptu marketingové strategie společnosti Benzina
Analysis of marketing strategy of chosen concept by company Benzina
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií konceptu Stop Cafe, který byl vytvořen společností Benzina. Cílem této práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii tohoto konceptu a navrhnout doporučení na zlepšení, která vycházejí ze zpracovaných marketingových analýz a z vlastního dotazníkového šetření. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingu, vybraným marketingovým tématům …víceAbstract:
This master thesis deals with marketing strategy of concept Stop Cafe which was created by company Benzina. The aim of this thesis is to analyze the current marketing strategy of this concept and to propose recommendations for improvements based on processed marketing analyzes and own questionnaire survey. The theoretical part is dedicated to the characteristics of marketing, selected marketing topics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 1. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic
Martin Ptáček -
Strategie inovací emisních stanic
Helena Marušková -
Marketingová strategie pro stranici technické kontroly
Michal Matera -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Kapecová -
Marketingová strategie nové televizní stanice Public
Markéta Cejhonová -
Marketingové analýzy
Adéla Nevrtalová -
Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu
Veronika Peroutková