Analýza vybraného konceptu marketingové strategie společnosti Benzina – Gabriela Tilkeridisová
Gabriela Tilkeridisová
Master's thesis
Analýza vybraného konceptu marketingové strategie společnosti Benzina
Analysis of marketing strategy of chosen concept by company Benzina
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií konceptu Stop Cafe, který byl vytvořen společností Benzina. Cílem této práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii tohoto konceptu a navrhnout doporučení na zlepšení, která vycházejí ze zpracovaných marketingových analýz a z vlastního dotazníkového šetření. Teoretická část se věnuje charakteristice marketingu, vybraným marketingovým tématům …moreAbstract:
This master thesis deals with marketing strategy of concept Stop Cafe which was created by company Benzina. The aim of this thesis is to analyze the current marketing strategy of this concept and to propose recommendations for improvements based on processed marketing analyzes and own questionnaire survey. The theoretical part is dedicated to the characteristics of marketing, selected marketing topics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 1. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79241
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Měření spokojenosti zákazníků franšízových čerpacích stanic
Martin Ptáček -
Strategie inovací emisních stanic
Helena Marušková -
Marketingová strategie pro stranici technické kontroly
Michal Matera -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Miroslav Rachůnek -
Marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Kapecová -
Marketingová strategie nové televizní stanice Public
Markéta Cejhonová -
Marketingové analýzy
Adéla Nevrtalová -
Analýzy marketingové komunikace vybraného zařízení z oblasti cestovního ruchu
Veronika Peroutková