Migrace informačního systému MS Dynamics CRM na vyšší verzi – Bc. Martin Veselý
Bc. Martin Veselý
Master's thesis
Migrace informačního systému MS Dynamics CRM na vyšší verzi
Migration of MS Dynamics CRM information system to a new version
Anotácia:
Práce popisuje základy informačního systému MS Dynamics CRM a popisuje základy jeho konkrétní implementace. Dále se práce zabývá novými funkcemi představenými s verzí MS Dynamics CRM 2013 a jejich využitím při migraci stávajícího systému a přidružených aplikací na novou verzi. V rámci migrace systému na novou verzi se věnujeme také plánování celého procesu a identifikaci rizik. Na závěr práce je předvedena …viacAbstract:
This thesis describes the basics of MS Dynamics CRM and particular implementation of this system. The thesis also discusses new features introduced in MS Dynamics CRM 2013, and their application when migrating existing applications. We also prepared project for this migration and identified potential risks. Practical part of the thesis demonstrates update of multiple applications so that they are functional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f7zvm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedúci: RNDr. Pavel Hajn
- Oponent: RNDr. Svatopluk Kalužík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane