Pavlína Sovová
Bakalářská práce
Jak děti vnímají smrt
How children perceive death
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vnímání smrti dětmi staršího školního věku, konkrétně žáky 9. tříd základních škol. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části jsou jednak objasněny základní pojmy související s tématem a dále jsou zde uvedeny teoretické poznatky vztahující se ke zkoumané problematice. V empirické části jsou uvedeny výsledky kvalitativního šetření …víceAbstract:
This thesis deals with the perception of death among younger secondary education students aged 14-15. The thesis contains both theoretical and practical part. The theoretical part illuminates basic terminology related to the topic as well as research results already done in the field. The practical part presents the results of the qualitative research. Semi-structured interviews have been used to identify …víceKlíčová slova
Starší školní věk smrt vnímání truchlení rodina víra Adolescence death perception mourning family faith
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jkvkb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2021
- Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Skopalová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Naděžda Špatenková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOVOVÁ, Pavlína. \textit{Jak děti vnímají smrt} [online]. Opava, 2020 [cit. 2023-12-08]. Dostupné z: https://theses.cz/id/ylrmlw/. Bakalářská práce. Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v Opavě. Vedoucí práce doc. PhDr. Jitka Skopalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Fakulta veřejných politik v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Fakulta veřejných politik v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální patologie a prevence
Práce na příbuzné téma
-
Online edukační hry a starší školní věk: příležitosti pro kompetenční učení v informační společnosti
Jan Ryšavý -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Rentzovo muzeum barokního knihtisku Kuks: pracovní listy pro střední a starší školní věk. (prakticko - teoretická práce)
Květa ČEČKOVÁ -
Kouření - starší školní věk
Petra Klimešová -
Stravovací zvyklosti dětí se zaměřením na starší školní věk
Jana KOUDELKOVÁ -
Nácvik lezení na umělé stěně u dětí - starší školní věk
Vladimír HREBIČEK -
Využití taneční průpravy a tanečně pohybových prvků ve školní tělesné výchově pro starší školní věk
Simona POTUŽNÍKOVÁ